inte förens nu har jag förstått hur mycket jag verkligen saknar dig..

Helgen har vart helt underbar! I fredags åkte ju min familj till Örebro, till Wilma och dom. När vi kom dit så gick jag, Wilma, Walle och Oliver och tittade på en Skatetävling. Sen på kvällen så myste vi och så. Igår så cyklade jag och Wilma till stan vid 11 till Palina och blev sminkade, fick sminktips och fick produkter därifrån, fick det av dom i present! Sen mötte vi Madde och Linnea så gick vi på stan, köpte en grymt fin bikini och en leopard-handduk. Sen åt vi på en uteservering. Vid nio drog vi till stan igen, skulle på folkets men det va typ inga folk där så vi gick runt lite, till slottet och så och tittade på brasan m.m, sen gick vi tillbaks till folkets. Då var det lite mer folk så vi drog in och dansade, trodde att det skulle vara ur tråkigt men det va heeelt okej! Träffade massa härliga människor. Idag åkte vi hem efter frukosten, sen jag kom hem har jag bara legat i sängen och tittat på O.C, har enormt ont i huvudet..
Nu börjar Jersey Shore igen så adjöö! ♥

Kommentarer
Postat av: Isabelle

fin header:)

2011-05-02 @ 19:29:04
URL: http://isabellepalmgren.myshowroom.se
Postat av: filippa och linnea

hejsan! har just nu en awesome tävling på våran blogg så kika in om det låter intressant;) Kram!

2011-05-02 @ 19:42:47
URL: http://filippalinneas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0