remember when you left one day and turned around and say "your my best friend", and right there, you made me cry

Mår jag bättre? Nej..
Ont i hela kroppen, förkyld, grymt ont i halsen/mandlarna, mitt huvud sprängs snart och jag ska till skolan imorgon? Njaee, får väll se på det.. Har det förbannade engelska provet med 237 glosor andra lektionen som jag måste till i vilket fall, så tänkte jag åka på den lektionen och sen hem, men då kommer jag på att jag har en NO-lektion som jag måste vara med på eftersom jag har missat så mycket och den är på den näst sista lektionen.
Om jag inte går på någon av dom så får jag 2 prov på onsdag, och sen vill jag inte bara sitta hemma på en fredag?
Hahah hör ni vilka problem jag har? :(

Nu blir det alvedon, pyamas, film och sedan sova + att jag ska bli frisk under natten. Lycka till?!
Ahja, godnatt ♥








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0