tack mitt hjärta för alla stunder du ger mig

Kom nyss hem, hahah vid busshållsplatsen så var det en som va full som typ försökte fixa skjuts samtidigt som han bad till gud, såg lite halv kul ut. Fick typ panik på bussen för den åkte åt helt fel håll, så trodde ja att ja hade gått på Trollhättan bussen, men den tog bara en omväg, eheheh..
Jag vet att man typ inte hör något på videoinlägget för musiken, men ändå. Haha våran natthumor (y)

Nu lyssnar jag på musik och smsar med Felix, saknar honom sjukt.. Ska snart sova, har träning om 12 timmar.
Föresten så fick jag inte iphonen idag, jävla Telia hade glömt att skicka den så får den på tisdag?! HATA

Ska skaffa mig eget VideoFyMe sak så jag kan lägga ut mer videoinlägg, kan även bloggan från mobilen när jag får den, grymt va? :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0