uteträning i storm = en sjuk filippa

Bloggade inte igår, hann inte men kan skriva lite nu om vad som hände. Sista timmen fick vi håltimma, slutade typ halv två, grymt skönt! Jag och Mathilda åkte till mig, vi laddade ner filmen The Reef och lagade mat, kanske kommer ett videoinlägg från när vi tittar på filmen om jag lyckas övertala Mathilda..
Sen var det uteträning på grusplanen, det blåste storm (bokstavligt!!) och var svinkallt. Hahah jag fastnade med foten i en grop och ramlade och skrapade upp rumpan/benet, smidigt.. Men sen kom jag hem, pluggade och sov.

Idag åkte jag till skolan, gick en lektion och åkte hem. Känner mig febrig, "tjock" i halsen och ont i huvudet. Ska snart titta på en film, Oceans, med godis och cocacola zero. Bloggar mer sedan, puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0