Svar på tal !

Vad har du gjort med din hand på din header?

Svar; I somras så var jag i Cypern och då spelade jag vattenpolo med massa folk, så stod jag i mål så var det en gubbe som kastade allt vad han hade så räddade jag bollen men så hände något med mitt långfinger som gjorde att jag fick jävligt ont, men jag bestämde mig för att fortsätta spela och då klämdes jag mellan min bror och en till så fingret böjdes bak så jag fick ännu ondare och gick till mamma och pappa och visa det, så vi gick till en doktor på hotellet, han ringde ambulans och jag fick åka till sjukhuset, röntga och sånt och det visade sig att jag hade brutit det. Så jag fick ha skena i några veckor, sen bestämde jag mig för att spela Kallecupen även att jag inte fick för läkarna i Sverige. Då blev det ännu värre och så fick jag en ny skena och sånt. Det är fortfarande inte helt bra. Får grymt ont när jag slår i det och rör fingret för mycket. Varje fotbollsmatch får jag tejpa det och så, men ahja detta blev galet långt men här fick du iallafall svaret :)


Innan jag fick skenan


Efter..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0