Myckleby Cup 2011

HEEEJ, JAG LEVER!!!
Heheh, nej men tja. Igår var jag och Nella på torp, köpte trosor & ett par jeans sen tog på 19.15 bussen hem så sov jag hos Nella & Cissi.
Imorse gick vi upp 05.00 typ, galet jobbigt men vi typ åt, sminkade oss och så. Sen kom mamma & hämtade oss så åkte vi till samlingen och sedan på cup någonstans nästan vid Orust, haha världens bonneland var det iaf, det var varnings skyltar på vägen för att hästar gick över vägen, shit vad jag skrattade! Men iallafall så spelade vi cup, vårt lag var indelat i 2 lag eller ah, det andra laget kom typ 4a och vi kom inte till slutspel, men vi spelade galet bra, gick på stenhårt och allt bara att vi inte gjorde mål, vi sköt i stolpen massa gånger och så. Haha jag fick 2 tjejer att gråta och så skällde jag ut 3 tjejer brutalt, om man snackar skit om mig kan dom fan inte tro att jag ska vara som en ängel tillbaks!
Men nu orkar jag inte skriva mer, puss!

Bild från när vi vann serien i somras ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0