MTV, 20.00, Jersy Shore säsong 3!

Hejsan, jag kom hem från Göteborg för typ en timma sen, har vart där med mamma. Vi åkte typ vid tio imorse, har shoppat massor, kanske visar i ett annat inlägg nån dag, det vart iallafall jätte mysigt! ♥

Sen jag kom hem har jag suttit helt still och inte pratat, likt mig? Nej..
Har så otroligt ont i halsen, går seriöst inte att beskriva med ord hur ont jag har. Kan inte svälja, när jag behöver det spottar jag istället, kan inte äta, eller jo fast det ända som går att äta är glass, det bedövar på något konstigt sätt så ah, men det blir man ju inte mätt på? Har inte ätit ordentligt sedan i fredags vid lunch.
Har inga planer på att äta kvällsmat, haha ni tycker säkert detta låter patetiskt men jag har så ont så jag gråter. Ska till doktorn imorgon om det inte har blivit bättre, säger dom att det inte är något så vet jag inte vad jag gör. Jag har haft halsfluss innan men detta gör 1000 gånger ondare så vet inte vad det är.

Snart är det Jersy Shore säsong 3, äntligen!
Efter det går jag och lägger mig, mycket bättre att sova än att vara vaken just nu, puss!


Kommentarer
Postat av: hanna

glass <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

nej, men krya på dig filippa! <3

2011-03-27 @ 21:17:23
URL: http://fjorredutt.blogg.se/
Postat av: emma §

svar: tackgumman! vad glad jag blir :) du med! <3

2011-03-27 @ 21:29:43
URL: http://emmiuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0