låångt inlägg (a)

Idag har det vart en riktig skitdag!
Västtrafik kan gå och dö!!
Mina högtalare har gått sönder,
jag glömde hörlurarna hemma,
något har hänt med min armbåge så jag har grymt ont,
jag har packat i 3 timmar för att bo hos mormor och morfar i 4 dagar,
jag har prov imorgon som jag inte kan någonting till, jag började plugga men slutade lika snabbt eftersom jag inte fattade någonting (inte bra jag vet), så tagga omprov..
jag har brutit mitt godislöfte,
jag får inte följa med Patricia till Thailand,
jag skulle egentligen till Örebro på fredag men det blev inställt pga att mamma och pappa ska till Barcelona UTAN MIG!!!!

Jobbig period i livet... :'(

Om man bortser från det så har dagen var hyffsad. Hade Spanska, Bild och kollade när 8:orna redovisade i 1 timma, sen fick vi håltimma och slutade halv två. Tjugo i två kom en buss som jag och Aron skulle ta, båda hade glömt busskort men whatever sa båda för vi skulle ju hem från skolan, det är ju inget man borde betala för?
Men nej.. Det var en jävla surgubbe så vi fick inte åka med..
Så vi satt i 1 fucking timma och väntade på nästa buss, och då hittade jag mitt busskort i väskan, fatta att man blir sur då?!
Men iallafall, när nästa buss kom så åkte jag och Patricia till Ica och köpte Ben&Jerry's så gick vi till Maries affär och typ åt och pratade massa. Sen pluggade jag vilket inte gick bra, så jag och Patricia gick till mig och åt cheesecake, tjockisar..
Men nu gick hon precis och jag tittar på BB, godnatt ♥


orkade inte leta upp någon annan..

Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: vsg!:) tack

2011-03-31 @ 07:59:33
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad är BB ? :)

2011-03-31 @ 15:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0