don't want an ending

Hejsan, idag har jag vart med Nella och tränat. Hände lite saker så tränade med mobilen, måste ha sätt lite roligt ut att samtidigt som jag hade koll på bollen sprang runt och smsade, men men. Nu har jag duschat, ätit pizza och tittat på Frölunda. Ska snart sova så jag orkar upp imorgon, har försovit mig varje dag denna veckan, eheheh... Imorgon åker jag och Nella älskling till Torp direkt efter skolan omhon hinner till bussen efter tandläkaren, så om vi åker kommer jag hem vid nio, halv tio. Sen sover vi antagligen hos någon och på lördag ska vi upp 05.00 för att åka på cup. Men nu ska jag se på tv, ha det bra! ♥

ja, den går i rännan.. men kung ändå!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0