another day without your smile

MIN DATOR ÄR TRASIG, ÅÅÅÅH!!!
sitter på mammas nu så har inga bilder eller ngt..


Idag var det ju alla dom läxorna och det, de gick hyffsat bra tror jag. Efter skolan åkte jag och Patte hem till mig där Wilma väntade på oss. Vi åt, tittade på tv och laddade ner paranormal activity 2. Sen drog Patte för hon skulle på träning och sen torp så jag och Wilma åkte till morfar på hans kalas, sen skjuttsade Oliver hem oss så gick vi till gårn. Där kollade jag, Wilma, Jonatan, Anton, Emma, Linn och Johan på någon film om typ 3 st hajar som försökte döda några, helt värdelös!
Patte skulle egentligen sova här men båda var trötta och så, så vi ska vara imorgon istället.
Ska sova nu, godnatt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0