Jag är tillbaka!

Som rubriken säger, så är jag tillbaka! Jag har inte bloggat på en vecka ungefär, men först gick datasladden sönder och sedan har jag inte varit hemma i helgen.
Fredag till lördag sov jag och Patricia hos Lucas, vi åkte till munkedal och tittade när Lucas och massa andra sen kom vi hem runt tre på natten ungefär.
lördagen åkte jag och Patricia till mormor och morfar och åt, sen åkte vi till munkedal igen och kom hem ungefär ett på natten.
Igår åkte jag och Patricia till munkedal igen och tittade på mitt lag, så kom vi hem runt tolv.

Idag var det skola, slutade fyra ungefär och gick till Nella. Vi pluggade och så, duktigt.. Sen körde vi s/s med Cissi och Nicole och sedan åkte jag hem. Nu lyssnar jag på musik och ser på tv.

trött och grymt sliten, men jag bjuder, okej?!?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0