Who is that girl that think she love you more than I did?

Hade bara 4 lektioner idag, SO, slöjd, matte & dubbel-HK, slutade 14.25. Jag la min nyckel (hem och till skåpet) i Nellas ficka förut och det glömde jag att jag hade gjort, så jag blev utelåst. Det slutade med och jag och Nicole gjorde inbrott hos Julia där Wilma också var. Vi förklarade att mina nycklar va borta, så sa dom att vi skulle gå till Nicole, men smarta som vi är så sa vi att Nicoles mamma var hos någon kompis och hennes pappa var i Turkiet och köpte en motor till båten. Hahah, men efter ett tag gick dom med på att vi kunde vara med dom, och så kom Amanda. Vi åt i typ två timmar och sen spelade vi kort och körde kurragömma, haha.
Nu lyssnar jag på musik och letar efter min mobil, den har rymt..

Gammal bild, långt hår, äh vafan har inga nya..
& ja, jag ska skaffa löshår igen, fast till sommaren för nu ska det växa har jag bestämt (y)


Kommentarer
Postat av: lovisa jönsson ♥

vinnarna i dagens blogg är uppe! är du en av dom?

http://enlovissa.blogg.se/2011/february/vinnarna-av-dagens-blogg.html#comment

ifall du inte vann, är det samma tävling imorgon igen ♥

2011-02-15 @ 21:33:23
URL: http://enlovissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0