@ Sälen

Okej detta kommer bli ett långt inlägg & jag har inga bilder för jag är inne på mammas jobbdator.
I lördags sov Nella hos mig och vid halv sex på morgonen åkte vi till Sälen. Vi kom hit igår vid elva ungefär och då gick vi och hyrde skidor sen åkte vi i några timmar. Det var första gången Nella åkte så vi åkte vi 2 barnbackar sen tvingade jag henne till en stor/lång backe, haha det slutade med att hon satt på rumpan och gled ner för halva backen. Idag vaknade vi vid nio, så gjorde vi oss iordning och gick och bytade hennes skidor till ett par kortare, då var det någon som snodde min högra vante, moget säger jag bara..
Idag har vi åkt i typ 4 timmar och så har vi vart och ätit i våffelstugan. Nu sitter vi på rummet och tittar på Letters to Juliet, helt underbar film!
När den är slut ska vi basta och så, sen blir det först sportbaren och titta på Förlunda - Djurgården och sen bowla med Oliver, Josef och kanske Mikael :)
När jag kommer hem så visar jag bilder på hur vi bor + film på hur skillad Nella är när hon åker skidor om jag lyckas lägga upp det. Men nu ska jag fortsätta titta, ha det bra!
Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0