ja, jag har tråkigt

DÅLIGA TIDER
Har du druckit alkohol? ja
Röker du? nej
Snusar du? nej
Har du rökt på / knarkat? nej
Hur ofta festar du? inte alls ofta
Vad gillar du att dricka?
Har du skurit dig? ja
Har du bra självförtroende? ibland
Hur mår du egentligen? bra! :)
Har du någon gång brutit mot lagen, isåfall hur? ja

DÖD/LIV
Har du varit på begravning? ja
Isåfall, vilka? annas morfar
Har någon nära dig dött? ja..
Hur vill du dö? åldern
Vill du dö? när jag blir gammal
Har du någon gång varit på dop? ja
Isåfall, vilka? små kusiner
Gillar du livet? oftast :)
Vem som står nära dig fick senast barn?  min gudmor tror jag
Vill du ha barn, och hur många? tror det, typ 2

DU
Vart bor du? smögen
Vart går du i skola? sotenässkolan
Är du smal eller tjock? jag är ett f1o
Är du snygg? nej
Är du nöjd med ditt utseende? nej
Vad gillar du mest med dig själv? vetinte 
Och vad vill du ändra på? allt typ
Vad heter du? filippa
Gillar du ditt namn? helt okej
Vad gör du på fritiden? gymmet, fotboll, kompisar o så

FAVORIT
Mat: farmors pasta & köttfärsås tror jag
Dricka: hallonsoda
Färg: olika
Musik: allt möjligt
Låt: vetinte
Veckodag: fredag efter skolan eller lördag
Sport: fotboll, handboll
Godis: choklad
Artist/band: all time low tror jag
Skådespelare/skådespelerska: vetinte

SKOLA / ARBETE
Går du i skolan? ja
Trivs du? jadå
Favoritämnen? hk
Vilka ämnen gillar du inte? matte, no, engelska, svenska, bild, spanska, alltså nästan alla
Vilka lärare gillar du / gillar du inte? kan inte ta det här
Vart har du praoat? har vart sjuk alla gånger :$
Har du någon gång sommarjobbat & vart? räknas att typ städa huset? (a)
Vad vill du jobba som? inom mode, på en tidning eller något
Varför? gillar det
Vilken klass går du i, & gillar du den? 7A, helt okej

FAMILJ

Vad heter din mamma? sanna
Vad heter din pappa? niklas
Vad heter dina syskon? oliver
Är dina föräldrar skilda? nej
Vad heter dina mor och far föräldrar? eva & gunnar, mona & hasse
Trivs du hemma? ja
Om inte, varför?
Hur är din familj? ibland as go, ibland skit jobbig
Är dina föräldrar pinsamma? ja
Låter dina föräldrar dig göra mycket? typ tillräckligt

ANTINGEN ELLER
Sommar eller vinter? sommar
Bikini eller baddräkt? bikini
Rosa eller blått? rosa
Öl eller cider? cider
Vin eller sprit? vin tror jag
Bada eller sola? sola
Chatroulette eller omegle? huh? 
Fjortis eller emo? vetinte
John Mayer eller Johnny Cash? vetinte
Pop eller rock? olika

RANDOM
Skostorlek? 37-38
Längd? 166½ (a)
Gillar du bananer? nä
Leker du gärna häst? nej
Vad heter dina bästa tjej kompisar / kill kompisar? nella, sarah, nicole, anna, wilma, wilma, sofie, emil, gabbe, albin, hampus och nåra till
Hatar du någon? nej, eller ogillar grovt mycket!
Vad köpte du senast? hallonsoda
Vad åt du senast?
Är det många i din skola som gillar dig? vetinte
Sista frågan; Är du rasist? - nej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0