fredag - lördag

Hejsan, igår sov jag hos mormor och morfar. Kom hem vid tre idag och då sa mamma att hon hade en överraskning till mig, det var en t-shirt med fransar, shorts och 1000 :- presentkort på Gina, asnajs! Sen åkte jag direkt till Nella, vi pratade, gick till Konsum och körde anden i glaset med Nicole och Cissi bara för att vi tror att det har vart skottlossning på Nellas rum, haha skit läskigt. Vid åtta kom mamma och hämtade mig så tittade vi på Melodifestivalen och åt, tittade på 3 låtar sen ringde Oliver och frågade om jag ville vara med honom och Albin, så då gick dom och mötte mig så gick vi till en busskur och väntade på Wilma, sen kom Anna och Emma så gick vi till Hallen och var där till typ tio, sen gick jag hem.
Hehe lite rörigt med whatever (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0