18.52

Jag är trött. Anteckna det?

Har inte gjort något idag typ, eller jo pluggat i typ 3 timmar och bakat kladdkaka. Skulle egentligen vart med en, men det gick inte så nu vet jag inte vad jag ska göra.
Imorgon ska jag till Uddevalla, först tandläkaren och sedan torp. Patricia följer antagligen med om hon kan ta ledigt den sista lektionen. Efter det åker vi direkt till Tumlaren och tränar så jag bloggar nog inte imorgon.

Hahah på tal om ingenting så råkade jag bryta av Nellas skåpsnyckel på mitten förut (a)
När hon satte i den där man låser upp så fastnade den så sparkade hon på den för att den skulle vridas om så hon kunde öppna men då blev den helt sne, och då skulle jag sparka tillbaks den och då gick halva nyckeln av och den andra halvan satt kvar i låset, duktig jag är! :D

Mina ögon är borta :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0