min sista dag som 13-åring! :D

Söt bild från skolan idag, och grattis Nils! Haha han är snyggingen på bilden ;)

Efter skolan va jag med Sarah, vi tittade på O.C och så, sen kom Patricia och hämtade mig så åkte jag, hon, Cajsa och Julia till Bovall och tittade på match.

Det blev 3-2 till "oss" om jag minns rätt. Det är så grymt kul att åka moppe med Patricia för hon skrattar alltid åt  allting då, som på vägbulorna, helt crazy!

Nu håller jag på att packa, åker till Örebro till min underbara Wilma imorgon! Vi ska åka vid 12 så jag har tagit ledigt från skolan så jag får lite sovmorgon, det är ju ändå min födelsedag imorgon! :$

Men nu ska jag fortsätta, sen titta på O.C, det kanske inte blir någon bloggning i helgen, men kaaanske :)

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0