Jag vet att det löser sig, jag vet att det kommer bli bra. Du kommer att finnas här fast inte nu idag.

Tog bussen 11.53 från Mathilda till Wilma där Amanda också var.
Vi lagade mat och hade allmänt skoj, när Amanda åkte så cyklade jag och Wilma till mig. Nu är hon ute och delar ut lappar eller något men hon kommer snart igen.
Sen ska vi till sommargott och efter det till Wilma, ska slagga där :)
Det är typ sommar nu?! Det ska vara 14-15 grader och sol hela veckan, asnajs!
Nu ska jag duscha, har gårdagens smink kvar och pyamas-tights.. Puss ♥


Kommentarer
Postat av: MELI - Musik/Frisyr/Mode/Makeup!

Dagens blogg är utsedd, kika in om det blev du och anmäl dig till den nya omgången! Kom ihåg, du får gärna anmäla dig igen även ifall du vann!! Snabblänk: http://mmeeli.blogg.se/2011/april/mandagens-vinnare-ny-omgang-2.html

KRAM

2011-04-18 @ 18:41:00
URL: http://mmeeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0