minnen från sommaren 2010!

Lånade mormors dator en stund så jag kan blogga.
I fredags så var det tjejkväll hos Patricia med Amanda, Julia och Jessica och jag, mys! Sen kom Oliver, Josef, Tim och Sebastian också.
Igår åkte jag och Patricia till Lucas, vi hyrde skräckfilm, tittade på fotboll och sånt. Idag vaknade vi vid tio och då åkte vi hem.

Nu är sitter jag i soffan med morfar och kollar på fotboll, Norrköping - Gais, egentligen ingen match jag borde bry mig om, men jo det gör jag. Matchen spelas nämligen i Norrköping, på den planen som vi på ssc tittade på Norrköping - Real Mallorca, stenläcktaren, turken som jag fick ryck på, flaskkriget, alla snygga boys, gash vad jag saknar't!
Det värsta är att jag inte kommer åka dit iår, men det bästa är att antaligen så ska jag och Felix åka till Wilma och Emma i sommar, så sover alla där, hoppas verkligen att det blir av!!

Bild från ssc ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0