jag ska aldrig mer låta mig luras av dig, aldrig.

Lite snabbt om igår, jag, Sofia och Sofie skulle egentligen vart och sova hos Sofie, men hon fick feber så jag och Sofia sov här istället, filmkvällen blir på torsdag.
Vid åtta åkte jag, Josef, Oliver och Sofia till pizzerian där Malin och Patte också var. Vi kom hem vid tio och då tittade vi på BB, sen en urdålig skräckfilm. 

Jag & sofia vaknade för en stund sedan, nu kollar vi på Deep blue sea. Den handlar typ om 3 jättehajar, har sätt den massa gånger. När den är klar så ska vi titta på Amusement, fyfan..
Idag är det träningsmatch mot Herrestad, vi ska samlas halv fem så jag kommer nog inte hem förens nio, klockan tio är det ju El Clasico!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0