11 fakta om mig


* Jag har miljoner fräknar och på sommaren får jag miljarder, vilket jag hatar!
* För ett tag sedan litade jag nästan på alla, men nu har jag jättesvårt att lita på folk.
* Jag tror att sommaren 2011 kommer bli bäst eftersom jag ska göra så mycket saker.
* Jag fyller år om 19 dagar och då åker jag antagligen till Örebro.
* Jag har väldigt svårt att komma över folk.
* Jag läser inte min statestik på bloggen eftersom jag bara bloggar för att jag tycker det är kul.
* Jag måste alltid vara den sista som puffar på facebook!
* Jag mår dåligt när jag ser andra som behandlas illa.
* Jag finns alltid där, för alla som mår dåligt.
* När jag blir äldre ska jag inte bo i Sverige.
* Jag har räls.
* Hur sårad jag än blir, så förlåter jag alltid folk..

Kommentarer
Postat av: hanna

först: jag ha räls.

sen: jag älskar att åka tåg, haha!



och du är jättesöt i fräknar :)<3

2011-04-10 @ 22:25:44
URL: http://fjorredutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0